KERESÉS
Panelkommandó
Online katalógus
TUV
matászsz
Elérhetőség

Elérhetőségek:

  • vállalkozás neve: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.
  • 7623 Pécs, Tüzér u. 18-20.
  • Levélcím: 7601 Pécs, Pf.: 59
  • Telefon : 72/503-400
  • Ügyfélszolgálat: 72/503-402
  • Fax: 72/503-403
  • e-mail: petavkft@petav.hu

Társaságunk vezetői:

  • Vida János ügyvezető igazgató
  • Győri Csaba műszaki igazgatóhelyettes
  • Heideckerné Müller Edit gazdasági igazgatóhelyettes
  • Braun Attila kereskedelmi igazgatóhelyettes

Cégadatok:

  • Adószám: 11362018-2-02
  • Bankszámlaszám: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029775-00000002
  • Lakossági folyószámlák:
  • Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029776-00000001
  • Raiffeisen Bank Zrt. 12072507-00146376-00200005
  • Cégbejegyzés: Cg. 02-09-063561 számon a Pécsi Törvényszék Cégbíróságánál
  • Adatkezelési azonosító: 001199-0001
  • GIRO azonosító: A11362018T202
  • szolgáltatási terület

Ügyfélszolgálat

Központi ügyfélszolgálati iroda:

  • Cím: Pécs, Magyar Lajos u. 4.
    Az ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a Tüzér utcai bejáraton keresztül.
  • Telefonos ügyintézés: 503-402
  • Fax: 503-441

Kihelyezett ügyfélszolgálati iroda:

  • Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B.

Telefonos ügyfélszolgálatunkat

  • hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
  • csütörtökön 8 órától 20 óráig,
  • pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.

Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között

 

Az írásos észrevételeket vagy bejelentéseket a
PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. 7601 Pécs, Pf. 59. címre szíveskedjenek küldeni.

Elektronikus levelezési cím:

ugyfelszolgalat@petav.hu

E-ügyfélszolgálat

Ügyfélfogadás időpontjai:

Magyar Lajos utcai központi ügyfélszolgálat:

  • hétfő: 8-15 óráig
  • kedd: 8-15 óráig
  • szerda: 8-15 óráig
  • csütörtök: 8-20 óráig
  • péntek: 8-12 óráig
     
  • Az ügyfélszolgálat pénztára hétfőtől csütörtökig 12 órától 12.20 óráig zárva tart.

Búza téri kihelyezett ügyfélszolgálat:

  • hétfő: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • kedd: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • szerda: 8-12 és 12.30-15 óráig
  • csütörtök: 8-12 és 12.30-17 óráig (a pénztár csak 15.30-ig tart nyitva)
  • péntek: 8-12 óráig

Ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek intézhetőek:

  • szerződéskötési és módosítási igények ügyintézése,
  • a felhasználók és díjfizetők adatainak és azok változásainak bejelentése,
  • az elszámoló mérőkkel kapcsolatos bejelentések (meghibásodás, felülvizsgálat, csere, mérő pontossági vizsgálatának kezdeményezése, mérőállás leolvasása stb.) intézése,
  • tájékoztatás (a közüzemi szerződések típusairól; a távhő és használati melegvíz mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről; az áralkalmazás feltételeiről, az elszámolási módokról, távhőszolgáltatás díjtételeiről; a számlázás és a díjfizetés rendjéről; az igénybevétel, a csatlakozás, a bővítés, a használat jellegének megváltozása miatt a teljesítmény fenntartás-, és az újraindítás feltételeiről; az ügyfelek a jogorvoslati lehetőségekről, fogyasztóvédelemmel összefüggő tevékenységek; a szociális és egyéb támogatások igényléséről, az adósságkezelési programokról; a felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről; a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről; e-számla igénybevételéről, annak előnyeiről és segítségnyújtás a regisztrációs folyamatban, stb.)
  • az ügyfelek tulajdonában lévő berendezések meghibásodásával, üzemeltetésével, felülvizsgálatával és korszerűsítésével összefüggő ügyek
  • hátralékos fogyasztók ügyeinek intézése
  • ügyfélszolgálati pénztár működtetése
  • energetikai tanácsadás,
  • a felhasználók/díjfizetők tájékoztatása a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről,
  • a szolgáltatással kapcsolatos hibák, panaszok fogadása.

Nyomtatás

e-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
IDŐPONTFOGLALÁS ÜGYINTÉZÉSRE
e-SZÁMLA
SÜRGŐS KÖZLEMÉNYEK
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE
HÍREK
2018. április 18.

Társaságunk ügyfélfogadási rendje a munkanap áthelyezés miatt az alábbiak szerint módosul:

2018. április 20. (péntek):                8-15 óra
2018. április 21. (szombat):                8-12 óra

2018. április 16.

Varázslatos fizikai kísérletek, beavatás a távfűtés titkaiba és izgalmas nyereményjáték – ezekről szólt az idei távhőszolgáltatás napja Pécsen. A programok központi eleme a PÉTÁV Kft. legjelentősebb tavalyi elismerése, a Távhő Ökocímke volt.

2018. április 12.

Tájékoztatjuk az időjárásfüggő fűtési célú hőszolgáltatásról Megállapodással rendelkező fogyasztóinkat, hogy a fűtési időszak utolsó hónapjában – április 15-étől május 15-éig – társaságunk a lakóépületek fűtésének leállítását, illetve újraindítását a már megszokott módon, az időjárásnak megfelelően, a Megállapodásban foglaltak szerint teljesíti.

MarkCon 2009
Kereső Elérhetőségek Hírek Oldaltérkép Impresszum