Menü
Társaságunkról
A távhőszolgáltatás
Fogyasztóvédelem és felelősségvállalás
A távhőszolgáltatás díja
Melegvízmérők leolvasása
Jogszabályok
Szabályzatok
KEOP és KEHOP Projektek
Hírek
Üzleti ügyfeleinknek
Elérhetőség
|
Elérhetőségek: | - vállalkozás neve: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.
- 7623 Pécs, Tüzér u. 18-20.
- Levélcím: 7601 Pécs, Pf.: 59
- Telefon : 72/503-400
- Ügyfélszolgálat: 72/503-402
- Fax: 72/503-403
- e-mail: petavkft@petav.hu
| Társaságunk vezetői: | - Vida János ügyvezető igazgató
- Győri Csaba műszaki igazgatóhelyettes
- Heideckerné Müller Edit gazdasági igazgatóhelyettes
- Braun Attila kereskedelmi igazgatóhelyettes
| Cégadatok: - Adószám: 11362018-2-02
- Bankszámlaszám: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029775-00000002
- Lakossági folyószámlák:
- Kereskedelmi és Hitelbank Zrt. 10402427-00029776-00000001
- Raiffeisen Bank Zrt. 12072507-00146376-00200005
- Cégbejegyzés: Cg. 02-09-063561 számon a Pécsi Törvényszék Cégbíróságánál
- Adatkezelési azonosító: 001199-0001
- GIRO azonosító: A11362018T202
- szolgáltatási terület
Ügyfélszolgálat Központi ügyfélszolgálati iroda: - Cím: Pécs, Magyar Lajos u. 4.
Az ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a Tüzér utcai bejáraton keresztül. - Telefonos ügyintézés: 503-402
- Fax: 503-441
Kihelyezett ügyfélszolgálati iroda: - Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B.
Telefonos ügyfélszolgálatunkat - hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
- csütörtökön 8 órától 20 óráig,
- pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.
Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között Az írásos észrevételeket vagy bejelentéseket a PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. 7601 Pécs, Pf. 59. címre szíveskedjenek küldeni. Elektronikus levelezési cím: ugyfelszolgalat@petav.hu E-ügyfélszolgálat Ügyfélfogadás időpontjai: Magyar Lajos utcai központi ügyfélszolgálat: - hétfő: 8-15 óráig
- kedd: 8-15 óráig
- szerda: 8-15 óráig
- csütörtök: 8-20 óráig
- péntek: 8-12 óráig
- Az ügyfélszolgálat pénztára hétfőtől csütörtökig 12 órától 12.20 óráig zárva tart.
Búza téri kihelyezett ügyfélszolgálat: - hétfő: 8-12 és 12.30-15 óráig
- kedd: 8-12 és 12.30-15 óráig
- szerda: 8-12 és 12.30-15 óráig
- csütörtök: 8-12 és 12.30-17 óráig (a pénztár csak 15.30-ig tart nyitva)
- péntek: 8-12 óráig
Ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek intézhetőek:- szerződéskötési és módosítási igények ügyintézése,
- a felhasználók és díjfizetők adatainak és azok változásainak bejelentése,
- az elszámoló mérőkkel kapcsolatos bejelentések (meghibásodás, felülvizsgálat, csere, mérő pontossági vizsgálatának kezdeményezése, mérőállás leolvasása stb.) intézése,
- tájékoztatás (a közüzemi szerződések típusairól; a távhő és használati melegvíz mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről; az áralkalmazás feltételeiről, az elszámolási módokról, távhőszolgáltatás díjtételeiről; a számlázás és a díjfizetés rendjéről; az igénybevétel, a csatlakozás, a bővítés, a használat jellegének megváltozása miatt a teljesítmény fenntartás-, és az újraindítás feltételeiről; az ügyfelek a jogorvoslati lehetőségekről, fogyasztóvédelemmel összefüggő tevékenységek; a szociális és egyéb támogatások igényléséről, az adósságkezelési programokról; a felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről; a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről; e-számla igénybevételéről, annak előnyeiről és segítségnyújtás a regisztrációs folyamatban, stb.)
- az ügyfelek tulajdonában lévő berendezések meghibásodásával, üzemeltetésével, felülvizsgálatával és korszerűsítésével összefüggő ügyek
- hátralékos fogyasztók ügyeinek intézése
- ügyfélszolgálati pénztár működtetése
- energetikai tanácsadás,
- a felhasználók/díjfizetők tájékoztatása a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről,
- a szolgáltatással kapcsolatos hibák, panaszok fogadása.
Nyomtatás
|