KERESÉS
Panelkommandó
Online katalógus
TUV
matászsz
Hírek

 


Fogyasztóink elégedettek

2017. július 5.

Idén májusban lezajlott a 2017. évi fogyasztói elégedettségvizsgálat, amely az önkormányzati tulajdonban lévő cégek szolgáltatásával kapcsolatos lakossági elégedettséget vizsgálta. A távhőszolgáltatást a megkérdezettek többsége jóra, kiválóra értékelte: a megkérdezettek 41 százaléka 5-öst, 47 százaléka 4-est adott.

A Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata megbízásából kutatást végzett 1000 fős reprezentatív mintán Pécs város lakossága körében, hogy felmérje a városi tulajdonba tartozó cégekkel, köztünk a PÉTÁV Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget.

A távhőszolgáltatással kapcsolatos elégedettség a 2016-ban mért 4,22 értékről 4,26-ra emelkedett. A használati melegvíz szolgáltatást 4,2-re, a PÉTÁV Kft. lakossági kapcsolatait 4,4-re,  tájékoztató tevékenységét 4,28-ra értékelték fogyasztóink.
Szolgáltatásaink ár-érték arányának megítélése a tavalyi 3,45-ről 3,41-re csökkent.
Társaságunk kiemelt feladatának tartja ennek a kedvező megítélésnek a megőrzését és további javítását.


e-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
IDŐPONTFOGLALÁS ÜGYINTÉZÉSRE
e-SZÁMLA
SÜRGŐS KÖZLEMÉNYEK
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE
HÍREK
2018. január 22.

Együttműködési megállapodást kötött a Pécsi Öttorony Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezet és a PÉTÁV Kft.

2018. január 16.

A használati melegvíz-mérőknek, az ügyfelekkel kötött megállapodás alapján, a zavartalan szolgáltatás, mérőleolvasás és a mérőn mért felhasználás elszámolása érdekében meg kell felelniük a műszaki - és az elszámolási mérőkre vonatkozó előírásoknak.

2017. december 1.

Társaságunk ünnepek alatti nyitvatartása az alábbiak szerint alakul.

MarkCon 2009
Kereső Elérhetőségek Hírek Oldaltérkép Impresszum