KERESÉS
Panelkommandó
TUV
matászsz
Hírek

 


Út a kiválósághoz: folyamatos fejlesztés, folyamatos kontroll

2007. február 15.  | Frissítve: 2009. március 24.

„Elkötelezettség a Kiválóságért” program a PÉTÁV Kft.-nél

A változó piaci körülményeknek, a szigorodó szabályozási feltételeknek, és különösen ügyfeleink elvárásainak való minél jobb megfelelés érdekében 2002-ben kezdődött el a folyamatszabályzás komplex áttekintése révén céltudatosan tervezett minőségügyi fejlesztési munka a PÉTÁV Kft.-nél, melynek újabb állomásaként február 9-én vette át Gasz Zoltán ügyvezetőigazgató a társaságnak járó “Elkötelezettség a Kiválóságért” elismerést.
 

Az “Elkötelezettség a Kiválóságért” címmel az IFKAMagyar Minőségfejlesztési Központ 2006-ban egy új, eddig még nem alkalmazott minőségügyi programot indított útjára, amihez a PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. is csatlakozott.

 

A program célja volt, hogy igazodva a nemzetközi (európai) minőségügyi irányzatokhoz minél szélesebb körben megismertesse a Magyarországon, különböző működési területeken tevékenykedő szervezetekkel az önértékelésben – mint minőségfejlesztési eszközben – rejlő lehetőségeket, valamint az önértékelés technikájához kapcsolódóan az Európai Kiválóság Modellt (EFQM Modell).

 

A program célját és koncepcióját jól tükrözi, hogy a programban egy éves együttműködés keretében Nemzeti Minőségi Díjat korábban elnyert vállalkozások és minőségügyi illetve nem minőségügyi tanácsadó szervezetek dolgoztak közösen a programhoz meghívásos formában csatlakozott, pályázó szervezetekkel – köztük a PÉTÁV Kft.-vel.

 

Az “Elkötelezettség a Kiválóságért” program koncepciójának kulcseleme az egymástól való tanulás lehetőségének, a jó tapasztalatok és gyakorlatok átadásának biztosítása. A program során tehát a Nemzeti Minőségi Díj győztes szervezetek átadták a minőségügyi területekhez kapcsolódó jó gyakorlataikat, a tanácsadó szervezetek pedig megismertették a pályázókat mindazokkal a korszerű minőségügyi eszközökkel, módszerekkel, amelyek hatékonyan alkalmazhatóak a folyamatos fejlődés, fejlesztés érdekében.

 

A program kiemelkedő fontosságú elemeként említhető, hogy mindazon pályázó szervezetek, amelyek sikeresen végrehajtották a fejlesztési projekteket, majd azokat egy pályázat keretében bemutatták – így a PÉTÁV Kft.is – , 2007 februárjában “Committed to Excellence” (C2E) európai szintű elismerő oklevelet vehetnek át, melyet a European Foundation for Quality Management (EFQM) és annak Nemzeti Partnerszervezete állít ki.



A folyamatszabályozás fontosabb állomásai a PÉTÁV Kft.-nél:

  • 2002 – Kiépített ISO 9001 és ISO 14001 integrált irányítási rendszer
  • 2004 – Dél-Dunántúli Minőségi Díj
  • 2005 – A Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Innovációs Díja
  • 2006 – Megújító auditok, áttérés az ISO 14001:2004 új szabványra
  • 2006 – Ökoprofit vállalat 2006. Díj
  • 2007 – EFQM Elkötelezettség a Kiválóságért oklevél

Pécs, 2007. február 15.


e-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
IDŐPONTFOGLALÁS ÜGYINTÉZÉSRE
e-SZÁMLA
SÜRGŐS KÖZLEMÉNYEK
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE
HÍREK
2019. április 15.

Több mint hatszáz pécsi általános iskolás rajzolta meg a PÉTÁV Kft. felhívására, mit is jelent számára egy olyan város, amelyben nincsenek kémények és tiszta a levegő.

2019. március 6.

Tásvős energetikai korszerűsítés Pécsen a KEHOP támogatási rendszerben

2019. február 26.

Játsszon és nyerjen a PÉTÁV Kft. füstmentes akciójával!

MarkCon 2009
Kereső Elérhetőségek Hírek Oldaltérkép Impresszum