Március 8-tól szünetel a személyes ügyfélfogadás
A járványügyi helyzet miatt társaságunk személyes ügyfélszolgálata március 8-tól határozatlan ideig szünetel. A távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyintézés a továbbiakban telefonon, e-mail-ben és az online ügyfélszolgálatunkon biztosított.
Telefonos ügyintézés és hibabejelentés: 72/ 503-402
Telefonos ügyfélszolgálatunkat
- hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
- csütörtökön 7 órától 19 óráig,
- pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.
Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között.
A lakásokban melegvízmérő-leolvasást, -cserét, megrendeléses munkákat (ürítés-töltés, radiátor csere, radiátor-szelep csere, légtelenítő csere, strang elzárók cseréje, stb.) társaságunk határozatlan ideig nem végez.
Kérjük ügyfeleinket, hogy lakáson belüli hibát csak abban az esetben jelentsenek be, ha az élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztet. Ilyen esetekben társaságunk a lehető legrövidebb időn belül megkezdi az elhárítást.