Elérhetőségek:
|
- vállalkozás neve: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.
- 7623 Pécs, Tüzér u. 18-20.
- Levélcím: 7601 Pécs, Pf.: 59
- Telefon : 72/503-400
- Ügyfélszolgálat: 72/503-402
- Műszaki hiba bejelentése, zöld szám: 80/284-500
- e-mail: petavkft@petav.hu
- ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@petav.hu
|
Társaságunk vezetői:
|
- Vida János ügyvezető igazgató
- Heideckerné Müller Edit gazdasági igazgatóhelyettes
- Braun Attila műszaki igazgatóhelyettes
|
Cégadatok:
Ügyfélszolgálat
Az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címe:
ugyfelszolgalat@petav.hu
E-ügyfélszolgálat:
https://ugyfelszolgalat.petav.hu/
Telefonos ügyfélszolgálat:
+36 72 503 402
műszaki hiba bejelentése, zöld szám: +36 80 284 500
Telefonos ügyfélszolgálatunkat
- hétfői, keddi, szerdai napokon 8 órától 15 óráig,
- csütörtökön 7 órától 19 óráig,
- pénteki napokon pedig 8 órától 12 óráig érhetik el.
Telefonos hibabejelentés: minden nap 0 és 24 óra között
Személyes ügyintézés:
Központi ügyfélszolgálati iroda:
- Cím: Pécs, Magyar Lajos u. 4.
Az ügyfélszolgálat akadálymentesen megközelíthető a Tüzér utcai bejáraton keresztül.
Kihelyezett ügyfélszolgálati iroda:
- Cím: 7626 Pécs, Búza tér 8/B.
Ügyfélfogadás időpontjai:
Magyar Lajos utcai központi ügyfélszolgálat:
- hétfő: 8-15 óráig
- kedd: 8-15 óráig
- szerda: 8-15 óráig
- csütörtök: 7-19 óráig
- péntek: 8-12 óráig
- Az ügyfélszolgálat pénztára hétfőtől csütörtökig 12 órától 12.20 óráig zárva tart.
Búza téri kihelyezett ügyfélszolgálat:
- hétfő: 8-12 és 12.30-15 óráig
- kedd: 8-12 és 12.30-15 óráig
- szerda: 8-12 és 12.30-15 óráig
- csütörtök: 8-12 és 12.30-17 óráig (a pénztár csak 15.30-ig tart nyitva)
- péntek: 8-12 óráig
Az írásos észrevételeket vagy bejelentéseket a
PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft. 7601 Pécs, Pf. 59. címre szíveskedjenek küldeni.
Ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek intézhetőek:
- szerződéskötési és módosítási igények ügyintézése,
- a felhasználók és díjfizetők adatainak és azok változásainak bejelentése,
- az elszámoló mérőkkel kapcsolatos bejelentések (meghibásodás, felülvizsgálat, csere, mérő pontossági vizsgálatának kezdeményezése, mérőállás leolvasása stb.) intézése,
- tájékoztatás (a közüzemi szerződések típusairól; a távhő és használati melegvíz mérés szerinti elszámolásának lehetőségeiről és feltételeiről; az áralkalmazás feltételeiről, az elszámolási módokról, távhőszolgáltatás díjtételeiről; a számlázás és a díjfizetés rendjéről; az igénybevétel, a csatlakozás, a bővítés, a használat jellegének megváltozása miatt a teljesítmény fenntartás-, és az újraindítás feltételeiről; az ügyfelek a jogorvoslati lehetőségekről, fogyasztóvédelemmel összefüggő tevékenységek; a szociális és egyéb támogatások igényléséről, az adósságkezelési programokról; a felhasználókat érintő pályázati lehetőségekről; a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről; e-számla igénybevételéről, annak előnyeiről és segítségnyújtás a regisztrációs folyamatban, stb.)
- az ügyfelek tulajdonában lévő berendezések meghibásodásával, üzemeltetésével, felülvizsgálatával és korszerűsítésével összefüggő ügyek
- hátralékos fogyasztók ügyeinek intézése
- ügyfélszolgálati pénztár működtetése
- energetikai tanácsadás,
- a felhasználók/díjfizetők tájékoztatása a távhőszolgáltatást érintő jogszabályokról és ezek összefüggéseiről,
- a szolgáltatással kapcsolatos hibák, panaszok fogadása.
Nyomtatás