Ugrás a tartalomra

GINOP_Plusz-3.2.1-21-2021-00001


A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül

 

Kedvezményezett neve: PÉTÁV Pécsi Távfűtő Kft.

Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról

Támogatási összeg: 8.515.175

Támogatás intenzitása: 50%

Projekt várható befejezési dátuma: 2025.05.30.

Projekt azonosító száma: BAM/01/001840-4/2024

A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:

Excel haladó tanfolyam

A képzés célja:

A képzés célja a résztvevők továbbképzése az Excel magasabb szintű alkalmazásáról.További cél, hogy a résztvevők elsajátítsák az Excelben lévő bonyolultabb függvények használatát, a diagramok elkészítését, adatbázisok kezelését.

Tartalma:

  • Alkalmazott verziók bemutatása
  • Program felépítése
  • Alapfogalmak, alapvető műveletek
  • Adattípusok
  • Adatbevitel – tippek és trükkök
  • Formátumbeállítások
  • Munkafüzetek megjelenítésére vonatkozó hasznos ismeretek
  • Alapvető számítási műveletek
  • Cellahivatkozások
  • Függvények meghatározása
  • Logikai képletek
  • Hibaértékek kezelése
  • Leggyakrabban használt függvények
  • Idő- és szövegfüggvények, matematikai függvények,pénzügyi függvények
  • Listák gyakorlati kezelése (rendezés, szűrés, formázás)
  • Legördülő választólista készítése
  • Függvények meghatározása és saját függvények
  • Feltételes formázás
  • Adatérvényesítés
  • Az adatok szűrése
  • A munkafüzet és a munkalap védelme
  • Nyomtatás és körlevél
  • Ritkábban használt függvények
  • Az index függvény, az Fkeres függvény, a Vkeres függvény
  • Munka a szöveges függvényekkel
  • Adatbázisok
  • Adatok beolvasása, adateszközök, adatok grafikus megjelenítése, adatok tagolása
  • Diagram létrehozása

 

 

Ügyfélkapcsolati Komplex Tréning

A képzés célja:

A képzés célja a résztvevők szemléletének és készségeinek fejlesztése a megfelelő önbizalom elérésén át, az asszertív szemlélet és viselkedési eszközök megismerése és alkalmazása érdekében. Az asszertív, azaz önérvényesítő személyiség nem tartózkodik kényes ügyektől, képes magasabb pozícióban lévő emberekkel is tárgyalni és a céljait nehézségek árán is véghezvinni, anélkük, hogy bárkit megbántana a kommunikócája által. Cél, hogy a tárgyalásaik során álláspontjukat hatékonyan kifejtsék, azt tárgyalópartnereik megértsék és el is fogadják, miközben képes a többiek iránti pozitív beállítódásra, a másik ember véleményének figyelembevételével az érdekegyeztetésre és kompromisszumra. A képzésen megjelenő problémás helyzetek kielemzésével minden résztvevő tudatosíthatja a problémákat, és megválaszolhatja azokat a kérdéseket, amely egy probléma során őt érintik: mennyiben befolyásolói, alakítói a problémának és miben tudják azt megoldani. Ehhez a tréningen bemutatott technikák vannak segítségükre.

Tartalma:

  • Az asszertív kommunikáció elméleti alapjai
  • Az asszertív kommunikáció alkalmazásának elsődleges területei
  • Kommunikációs szituációk
  • Az agresszió fajtáinak gyakorlati megnyilvánulásai
  • A közlés módozatai az agressziófelismerés terén
  • Az agresszió forrása
  • Rámenőség, arrogancia, gorombaság, szűklátókörűség, intolerancia megjelenési formáinak különbözőségei
  • A negatív megnyilvánulások felismerése
  • Kiküszöbölő és feloldó technikák
  • A megfelelő reakciók hatásmechanizmusai
  • A szubmissziós kommunikáció jegyei
  • Adott kommunikációs helyzetben jól működő kommunikációs viselkedésminták
  • Adott kommunikációs helyzet feloldásának lehetőségei
  • A megfelelő reakciók hatásmechanizmusai
  • A szubmissziós kommunikáció jegyei
  • Adott kommunikációs helyzetben jól működő kommunikációs viselkedésminták
  • Adott kommunikációs helyzet feloldásának lehetőségei
  • A megfelelő reakciók hatásmechanizmusai
  • Egyéni probléma megközelítések, Csoportos probléma megközelítések
  • Probléma megoldó szituációs feladatok
  • Tipikus problémák a munkahelyen
  • Atipikus problémák a munkahelyen
  • Válaszok különböző krízishelyzetekre

 

 

Hatékony vezetői belső kommunikáció és időgazdálkodás középvezetői szinten

A képzés célja:

A képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők kommunikációs készségeit, a hatékony kommunikációt. A tréning során a résztvevők empátiája is fejlődik, hatékonyabban tudják kifejezni gondolataikat, képesek lesznek koncentrálni mások véleményeire. A szituációs feladatok segítségével a résztvevők megtanulnak aktívan részt venni a csoport kommunikációjában, feloldódnak a kommunikációs nehézségek. A képzés során a résztvevőket szakemberünk ellátja tanácsokkal saját idejüket illetően. Fontos, hogy a résztvevők tudjanak időt szakítani magukra is, hiszen így tudják energiatartalékaikat felfrissíteni. Az időgazdálkodás foglalkozás lényege, hogy a résztvevőt különféle kímélő̋ üzemmódokra tanítsuk meg. A foglalkozás során lehetőség van konkrétidőre vonatkozó tervek megbeszélésére is.

Tartalma:

  • A hatékony kommunikáció alapjainak megismerése és elsajátítása
  • A szervezeti konfliktusmenedzsment céljának és feladatainak ismerete
  • A verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazása
  • Az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek ismerete és alkalmazása
  • Non-verbális kommunikáció (rejtett közlések észlelése, értelmezése)
  • A befolyásolás és meggyőzés eszközeinek alkalmazása
  • A figyelem és megértés iskolázásának lehetőségei a hatékony kommunikáció érdekében
  • A kommunikációs eszköztár és készségek bővítése, fejlesztése
  • Az önmegismerés lehetőségei
  • Mások jelzéseinek felmérése, befogadása, lereagálása
  • Mások jelzéseire való megfelelő stílusú kommunikáció kiválasztása
  • Saját kommunikációs stílus alkalmazása
  • Személyes értékrend megismerése és tudatosítása
  • Az önkifejezés hitelességének növelése
  • Új kommunikációs készségek alkalmazása
  • A kommunikációs gátak formái, jellemzői
  • A kommunikációs gátak leküzdésének lehetőségei
  • Időgazdálkodás alapvetései
  • Időgazdálkodási tervek a gyakorlatban
  • Időgazdálkodást segítő modern eszközök

 

 

Kommunikációs és konfliktuskezelő tréning (szerelői állomány részére)

A képzés célja:

A tréning célja, hogy a képzésben résztvevő személyek ismerete bővüljön a kommunikáció- és konfliktuskezelés témában, a résztvevők felismerjék konfliktusok fajtáit, és megtanuljanak tudatosan alkalmazni néhány alapvető kommunikációs-és konfliktuskezelési technikát. A képzés során elemzésre kerülnek különféle technikák előnyei, illetve esetleges hátrányai. A cél, hogy képesek legyenek adott szituációban tudatosan mérlegelni, és választani a lehetséges konfliktuskezelési megoldások közül, hatékonyabbá váljanak a mindennapi munka során.

Tartalma:

  • A hatékony kommunikáció alapjainak megismerése és elsajátítása
  • A hatékony konfliktuskezelés alapjainak megismerése és elsajátítása
  • A szervezeti konfliktusmenedzsment céljának és feladatainak ismerete
  • A verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazása
  • Az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek ismerete és alkalmazása
  • Non-verbális kommunikáció (rejtett közlések észlelése, értelmezése)
  • A befolyásolás és meggyőzés eszközeinek alkalmazása
  • A figyelem és megértés iskolázásának lehetőségei a hatékony kommunikáció érdekében
  • A verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazása
  • Az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek ismerete és alkalmazása
  • Non-verbális kommunikáció (rejtett közlések észlelése, értelmezése)
  • A befolyásolás és meggyőzés eszközeinek alkalmazása
  • A figyelem és megértés iskolázásának lehetőségei a hatékony kommunikáció érdekében