Távszámla
Váltson a környezetbarát és kényelmes távszámlára!
A hagyományos papírszámla helyett, válassza kényelmes és környezetbarát távszámla szolgáltatásunkat.
Aki a távhőszámláit közvetlenül e-mailben, elektronikusan szeretné megkapni a jövőben, annak nincs más dolga, mint igényelni a távszámla szolgáltatást.
A távszámlát a PÉTÁV e-ügyfélszolgálatán, valamint az ügyfélszolgálat elérhetőségein (személyesen, telefonon, írásban) is igényelheti.
E-ügyfélszolgálatunkon a regisztráció és a felhasználási hely adatainak megadását követően a „Távszámla igénylése” menüpontot kell választani. A távszámla szolgáltatás bármikor lemondható. Lemondás esetén a beállításra kerülő fizetési mód átutalás lesz.
Mit kell tudnia a távszámláról?
- A távszámla a papíralapú számlával egyenértékű, PDF csatolmányként, e-mailben küldött elektronikus számla.
- A távszámla a számla befogadásának legegyszerűbb módja, az igénylést követően minden számla e-mailben érkezik, környezetbarát, könnyen kezelhető.
- A regisztráció, illetve az ügyfélszolgálaton történő igénylés során megadott e-mail címekre minden távhőszolgáltatási számla elkészítését követően a PÉTÁV Kft. egy tájékoztató e-mailt küld a számla fontosabb adataival, és mellékeli a PDF alapú számlaképet, amely tartalmában és külalakjában teljesen megegyezik a hagyományos, papír alapú számlákkal. Az e-mail tartalmaz egy direkt fizetési linket is, melyre kattintva az ügyfelek közvetlenül is kiegyenlíthetik a számlát.
- A távszámlák elmenthetők, archiválhatók.
- Azoknál az ügyfeleknél, akik a távszámla igénylését megelőzően számláikat a VECTRUM Teleszámla felületen keresztül kapták, az igényléssel egy időben kezdeményezniük szükséges a VECTRUM Teleszámla regisztráció törlését.