Ugrás a tartalomra

Távszámla


Váltson a környezetbarát és kényelmes távszámlára!

 

A hagyományos papírszámla helyett, válassza kényelmes és környezetbarát távszámla szolgáltatásunkat.

Aki a távhőszámláit közvetlenül e-mailben, elektronikusan szeretné megkapni a jövőben, annak nincs más dolga, mint igényelni a távszámla szolgáltatást.

 

A távszámlát a PÉTÁV e-ügyfélszolgálatán, valamint az ügyfélszolgálat elérhetőségein (személyesen, telefonon, írásban) is igényelheti.

E-ügyfélszolgálatunkon a regisztráció és a felhasználási hely adatainak megadását követően a „Távszámla igénylése” menüpontot kell választani. A távszámla szolgáltatás bármikor lemondható. Lemondás esetén a beállításra kerülő fizetési mód átutalás lesz.

 

Mit kell tudnia a távszámláról?

  • A távszámla a papíralapú számlával egyenértékű, PDF csatolmányként, e-mailben küldött elektronikus számla.
  • A távszámla a számla befogadásának legegyszerűbb módja, az igénylést követően minden számla e-mailben érkezik, környezetbarát, könnyen kezelhető.
  • A regisztráció, illetve az ügyfélszolgálaton történő igénylés során megadott e-mail címekre minden távhőszolgáltatási számla elkészítését követően a PÉTÁV Kft. egy tájékoztató e-mailt küld a számla fontosabb adataival, és mellékeli a PDF alapú számlaképet, amely tartalmában és külalakjában teljesen megegyezik a hagyományos, papír alapú számlákkal. Az e-mail tartalmaz egy direkt fizetési linket is, melyre kattintva az ügyfelek közvetlenül is kiegyenlíthetik a számlát.
  • A távszámlák elmenthetők, archiválhatók.
  • Azoknál az ügyfeleknél, akik a távszámla igénylését megelőzően számláikat a VECTRUM Teleszámla felületen keresztül kapták, az igényléssel egy időben kezdeményezniük szükséges a VECTRUM Teleszámla regisztráció törlését.