A PÉTÁV ügyfélszolgálatának tevékenysége


A PÉTÁV Kft. megalakulása óta törekszik arra, hogy a szolgáltatói és fogyasztói rendszerek mindenkori műszaki színvonalához igazodó, megbízható és korrekt ügyfélkezelést tudjon biztosítani fogyasztóinak.

2004 novembere óta megújult környezetben, modern ügyfélszolgálati irodában várja a Magyar Lajos u. 4. sz. alatt társaságunk mindazokat, akik személyesen szeretnék elintézni ügyeiket. A fogyasztói igények figyelembe vételével kialakított ügyfélszolgálati irodában a korábbinál tágasabb fogadótér és korszerű ügyfélhívó rendszer segíti a gyors ügyintézést. Az ügyfélhívó rendszer menüválasztékában külön pontban jelöltük meg a közös képviselői ügyintézést, így biztosítani tudjuk az esetleges soronkívüliségüket az ügyek rendezésében. Külön tárgyalóhelyiség áll rendelkezésre a bonyolultabb és több résztvevőt igénylő ügyek rendezésére.

Bízunk benne, hogy ügyfeleink megtapasztalták és megszerették a korszerűbb ügyfélkiszolgálás előnyeit, és nem okoz számunkra gondot, hogy minden ügyfelünket a központi ügyfélszolgálati irodába várjuk.

Társaságunk célirányosan alakította ki az informatikai stratégiáját, elsőként a korszerűsített marketing- és ügyfélközpontú vállalati működési modellen belül, a sokoldalú központi ügyfélszolgálat létrehozására fektette a hangsúlyt, ahol az ügyfél kiszolgálása egykapus rendszerben valósul meg. Ez azt jelenti, hogy egy ügyintézőn keresztül lehet a szolgáltatással kapcsolatos minden ügyes-bajos dolgot rendezni, megrendeléseket indítani, időpontokat egyeztetni, panaszokat, bejelentéseket tenni.

2005. június 1-jétől a hibafelvétel is beolvadt az ügyfélszolgálat szervezetébe.

Az ügyfélszolgálat személyes kapcsolatrendszerének megőrzése mellett a telefonos és internetes lehetőségek kihasználását is szeretnénk erősíteni. Terveink között szerepel a telefonos ügyintézés fejlesztése, ahol az ügyfeleink bizonyos adatok módosítását, egyes ügyek rendezését kényelmesen, telefonon keresztül is intézhetik.

Az Ügyfélszolgálati Osztály készíti a társaság felhasználói körének közüzemi szerződéseit, a használati melegvíz-szolgáltatásra vonatkozó megállapodásait, valamint a fűtésszolgáltatás indítására és leállítására készített, lakóközösségekkel megkötött megállapodásokat is.

A személyes ügyfélforgalmunk átlagosan havi 1630 fő, ami napi 75-80 főnek felel meg. Az átlagos várakozási idő minimális (1-2 perc), az átlagos ügyintézési idő alig több mint 5 perc.