Legjobbak közt a pécsi távhőszolgáltató


Remekül szerepelt a PÉTÁV Kft. a távhőfelhasználók országos elégedettségmérésén. A reprezentatív kutatás eredményei alapján a fontosabb kategóriákban a társaság az ország legjobbjai közé került.

Legjobbak közt a pécsi távhőszolgáltató képe

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal minden második évben nagyszabású felmérést készít a távhőfelhasználók elégedettségéről. Az országosan ötezer, Pécsett pedig ötszáz távfűtött lakásban élő ember bevonásával végzett vizsgálat reprezentatív. Vagyis a résztvevők nem, életkor, iskolai végzettség szerinti megoszlása leképezi a teljes lakosság arányait. A kérdések ismétlődnek, ezért az eredmények összehasonlíthatóak a korábbi évek adataival. A kutatás legfontosabb területei a szolgáltatás minősége, a számlázási gyakorlat, az ügyfélszolgálatok működése és a távhőcégek tájékoztatási tevékenysége.

A legfrissebb felmérés megállapításai alapján a pécsiek az országos átlagnál jóval pozitívabban nyilatkoztak a távhőszolgáltatójuk tevékenységéről. A távhő- és melegvízszolgáltatás minőségére 10 pontból 9,1-et adtak, ami a résztvevő cégek  között a második legjobb eredmény. A mérőleolvasók még ennél is jobban szerepeltek: munkájukat 9,4 pontra értékelték a pécsi távhőfelhasználók. Ez a harmadik helyet jelenti az országos rangsorban.

Ugyancsak a harmadik helyen végzett a PÉTÁV honlapja. A petav.hu oldalt tartalmi és áttekinthetőségi szempontból egyaránt a legjobbak közé sorolták a megkérdezettek.

A pécsiek a leginkább elégedettek távfűtés és a használati melegvíz díjával a vizsgált városok között, és a pécsi távhőfogyasztók tartják a leginkább zöldnek a távhőszolgáltatójukat az országban.

Kérdés vagy probléma esetén a pécsiek háromnegyede telefonon keresi a PÉTÁV-ot.  Jellemzően elégedettek is a kapott segítséggel, hiszen 9,6 pontot adtak erre a területre. A megkérdezettek alapvetően ügyfélbarátnak tartják a pécsi szolgáltatót, 8,8 pontos értékkel harmadik legjobbak a vizsgált cégek között ezen a területen.

Minden vizsgált szempontot összegezve a PÉTÁV 8,8 pontot ért el az 1-től 10-ig tartó elégedettségi skálán. Ez harmadik helyet jelent a vizsgálatba bekapcsolódott cégek rangsorában.

Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink elégedettek szolgáltatásunkkal, a jövőben is igyekszünk mindent megtenni azért, hogy rászolgáljunk bizalmukra, a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk, egyedi igényeiket kiszolgáljuk.