Fogyasztóink elégedettek


Idén májusban lezajlott a 2017. évi fogyasztói elégedettségvizsgálat, amely az önkormányzati tulajdonban lévő cégek szolgáltatásával kapcsolatos lakossági elégedettséget vizsgálta. A távhőszolgáltatást a megkérdezettek többsége jóra, kiválóra értékelte: a megkérdezettek 41 százaléka 5-öst, 47 százaléka 4-est adott.

A Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata megbízásából kutatást végzett 1000 fős reprezentatív mintán Pécs város lakossága körében, hogy felmérje a városi tulajdonba tartozó cégekkel, köztünk a PÉTÁV Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget. 

A távhőszolgáltatással kapcsolatos elégedettség a 2016-ban mért 4,22 értékről 4,26-ra emelkedett. A használati melegvíz szolgáltatást 4,2-re, a PÉTÁV Kft. lakossági kapcsolatait 4,4-re,  tájékoztató tevékenységét 4,28-ra értékelték fogyasztóink.
Szolgáltatásaink ár-érték arányának megítélése a tavalyi 3,45-ről 3,41-re csökkent.
Társaságunk kiemelt feladatának tartja ennek a kedvező megítélésnek a megőrzését és további javítását.