Fogyasztóink elégedettek szolgáltatásunkkal


Lezajlott a 2014. évi fogyasztói elégedettségvizsgálat, amely az önkormányzati tulajdonban lévő cégek szolgáltatásával kapcsolatos lakossági elégedettséget vizsgálta. A távhőszolgáltatást a megkérdezettek többsége jóra, kiválóra értékelte: a megkérdezettek 50,1 százaléka 5-öst, 37,7 százaléka 4-est adott.

A Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata megbízásából 2014. év áprilisában kutatást végzett 1000 fős reprezentatív mintán Pécs város lakossága körében, hogy felmérje a városi tulajdonba tartozó cégekkel, köztünk társaságunk tevékenységével kapcsolatos fogyasztói elégedettséget.  
A távhőszolgáltatással kapcsolatos elégedettség a 2013-ban mért 3,86-ról 4,2 értékre emelkedett. A használati melegvíz szolgáltatást négyesre, társaságunk lakossági kapcsolatait és tájékoztató tevékenységét 4,3 értékelték fogyasztóink. 
A PÉTÁV Kft. szolgáltatásainak ár-érték arányának megítélése a tavalyi 2,7-ről 3,4-re emelkedett.
Társaságunk kiemelt feladatának tartja ennek a kedvező megítélésnek a megőrzését és további javítását.