Ismét felhasználói elégedettségvizsgálat lesz társaságunknál
2019-ben nagyszabású, országos elégedettségi felmérést készített a távhőfogyasztók körében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH). Három szakaszban több mint ötvenezer embert kérdeztek meg tíz nagyvárosi hőszolgáltató ügyfelei közül. A PÉTÁV Kft. kimagasló, 90% feletti eredményt ért el. A pécsi céget tartották a fogyasztók az ország harmadik legjobb távhőszolgáltatójának.
Mivel a vizsgálatra kétévente kerül sor, idén újra felhasználói elégedettségi felmérés lesz a PÉTÁV Kft.-nél.
A MEKH hatósági felügyelete keretében, a fogyasztói érdekek védelmében és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából 2021-ben a távhőszolgáltatási ágazatban végez egységes lakossági elégedettségvizsgálatot. A hivatal legfőbb célja az, hogy hiteles, a fogyasztók véleményét és szubjektív értékelését tükröző információkat kapjon a távhőszolgáltatás minőségéről.
A kutatók személyesen és telefonon tesznek fel kérdéseket, emellett a felmérés ideje alatt a távhőszolgáltatóknál ügyet intézők is kifejezhetik a véleményüket. A kérdőíves vizsgálat szakaszában személyesen keresik fel a kérdezők ügyfeleinket, véletlenszerűen kiválasztott felhasználókat kérdeznek meg, telefonon pedig azokat az ügyfeleket keresik meg, akik valamilyen ügyintézési céllal személyesen, telefonon vagy elektronikus úton az ügyfélszolgálathoz fordulnak és hozzájárulnak a vizsgálatban való részvételhez.
A kérdések minden részletre kiterjedtek. Érintik a fűtés minőségét, a használati melegvíz hőmérsékletét, a szolgáltatás folyamatosságát, a karbantartásokat, a tájékoztatást vagy éppen a távhő ár-érték arányát. Az ügyfélszolgálattal kapcsolatba kerülők pedig véleményezhetik többek között az ügyintézés szakszerűségét, gyorsaságát és eredményességét.
Köszönjük a válaszadók részvételét a 2019. évi kutatásban, köszönjük véleményüket és pozitív hozzáállásukat. Az idei vizsgálat alatt is számítunk ügyfeleink támogatására, szeretnénk minél alaposabban megismerni felhasználóink véleményét.