Megújult E-ügyfélszolgálat, kényelmesebb ügyintézés


Eddigi tapasztalataink és ügyfeleink visszajelzései alapján megújítottuk társaságunk E-ügyfélszolgálatát. A fejlesztésekkel egy sokkal korszerűbb, könnyebben kezelhető, átláthatóbb, több lehetőséget biztosító szolgáltatást tudunk nyújtani.

Online ügyfélszolgálatunkra való regisztrálással ügyfeleink kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézhetik a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket.

A megújult rendszerben

  • a folyószámlainformációk egyszerűbbek, átláthatóbbak lettek;
  • távszámla igénylésnél lehetőség van több értesítési e-mail cím megadására;
  • ügyfeleink az éves elszámolások során kényelmesebben és gyorsabban tudnak hozzájutni az esetleges különbözethez, mivel az e-ügyfélszolgálaton közvetlenül is megadhatják számlaszámukat, nem kell külön nyilatkozatot kitölteni;
  • az adatok megjelenítésével segítséget kapnak a csoportos beszedések banki ügyintézéshez;
  • felhasználóinknak lehetőségük van arra, hogy az ügyintézést követően értékeljék szolgáltatásunk minőségét, ami társaságunknak egy fontos visszajelzés ahhoz, hogy tevékenységeinket tovább fejleszthessük.

 

Ügyfeleink itt tudnak regisztrálni a PÉTÁV Kft. E-ügyfélszolgálatára.

A regisztrációt követően az alábbi szolgáltatásokat érhetik el:

  • megtekinthetik és módosíthatják személyes adataikat,
  • megtekinthetik, hogy havonta mennyi melegvíz-előleget számlázunk, módosíthatják annak mértékét,
  • számlamásolatot igényelhetnek,
  • távszámlát igényelhetnek,
  • igazolást kérhetnek arról, hogy nincs távhőszolgáltatási díjtartozásuk,
  • megtekinthetik aktuális egyenlegüket,
  • bankkártyával kiegyenlíthetik számláikat.