Megújult E-ügyfélszolgálat, kényelmesebb ügyintézés
Eddigi tapasztalataink és ügyfeleink visszajelzései alapján megújítottuk társaságunk E-ügyfélszolgálatát. A fejlesztésekkel egy sokkal korszerűbb, könnyebben kezelhető, átláthatóbb, több lehetőséget biztosító szolgáltatást tudunk nyújtani.
Online ügyfélszolgálatunkra való regisztrálással ügyfeleink kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézhetik a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket.
A megújult rendszerben
- a folyószámlainformációk egyszerűbbek, átláthatóbbak lettek;
- távszámla igénylésnél lehetőség van több értesítési e-mail cím megadására;
- ügyfeleink az éves elszámolások során kényelmesebben és gyorsabban tudnak hozzájutni az esetleges különbözethez, mivel az e-ügyfélszolgálaton közvetlenül is megadhatják számlaszámukat, nem kell külön nyilatkozatot kitölteni;
- az adatok megjelenítésével segítséget kapnak a csoportos beszedések banki ügyintézéshez;
- felhasználóinknak lehetőségük van arra, hogy az ügyintézést követően értékeljék szolgáltatásunk minőségét, ami társaságunknak egy fontos visszajelzés ahhoz, hogy tevékenységeinket tovább fejleszthessük.
Ügyfeleink itt tudnak regisztrálni a PÉTÁV Kft. E-ügyfélszolgálatára.
A regisztrációt követően az alábbi szolgáltatásokat érhetik el:
- megtekinthetik és módosíthatják személyes adataikat,
- megtekinthetik, hogy havonta mennyi melegvíz-előleget számlázunk, módosíthatják annak mértékét,
- számlamásolatot igényelhetnek,
- távszámlát igényelhetnek,
- igazolást kérhetnek arról, hogy nincs távhőszolgáltatási díjtartozásuk,
- megtekinthetik aktuális egyenlegüket,
- bankkártyával kiegyenlíthetik számláikat.